субота, 30 січня 2016 р.

Молитва про чистоту серця

 
 Господи Боже, Якому любе чисте серце, не покладаюсь я на свою праведність, проте покладаюсь повсякчасно лише на чесноти Твого улюбленого Сина, мого Викупителя, Ісуса Христа. Заради Нього, пробач мені мої гріхи. Серце чисте дай мені і дух праведний віднови в мені. Очисти мій розум від усяких злих бажань. Вижени з мого життя всю жадібність і завидки, всю злість і ненависть, всю гордість і марнославство. Визволи мене від докорів сумління. Сповни мою душу любов'ю до Тебе і духом служіння усім людям. Подаруй мені сили опір чинити і перемогти спокусу. Зодягни мене в шати прпведності, яку Ісус вистраждав для мене на Голгофі. Спонукай мене зростати в благодаті перед Тобою і  примножувати добрі діла все моє життя. Коли  моє життя прийде до кінця, знайди мені місце біля Тебе в небесній славі. В ім'я Ісуса прохаю про це. Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар