пʼятниця, 29 січня 2016 р.

Молитва про повніше життя.

 
 Благословенний Господи і Спасителю, Ісусе Христе, Ти попереджував мене, що "... бо життя чоловіка не залежить від достатку маєтку його". Навчи мене визнавати, що істинне щастя вимирюється не матеріальним добробутом, а особливо власністю, яку Ти мені дав, але розумним використанням її задля загального добробуту за Твоїм бажанням.
   Подаруй мені ласку не бажати більшого багатства, проте піклуватися про життя, сповнене служінню Тобі і людям. Покажи, як використовувати Твої дарунки: як духовні, так і матеріальні, щоб життя принесло щастя мені і догоджало Тобі.
   Благослови, Спасителю, роботу, яку роблю на добро Твого царства. Подаруй мені радість бачити плоди моєї праці і пожертви. Виконай  Свої слова; "Давайте і дано буде вам" для мене, щоб я міг жити в добробуті.
   Благаю Тебе, щоб я міг почути одного разу: "Прийдіть благословенні Отця Мого, успадкуйте Царство, приготоване вам від створення світу". Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар