неділя, 9 серпня 2015 р.

Один із древлян: Солодка їжа для спасіння.

 Солодка їжа для спасіння.                                
                                     (Нарис проповіді пастиря Дмитра Дідківського)

І будеш говорити до них Мої слова, чи вони послухаються, чи занехають, бо вони ворохобні.

А ти, сину людський, послухай, що кажу Я тобі: Не будь ворохобний, як цей дім ворохобности, відкрий свої уста та з'їж, що Я тобі дам.

І побачив я, аж ось до мене простягнена рука, а в ній звій книжковий.

І Він розгорнув його перед моїм обличчям, а він пописаний спереду та ззаду. І було на ньому написано пісні плачу, стогін та горе…І сказав Він до мене: Сину людський, з'їж, що знайдеш! З'їж цього звоя, і йди, говори до Ізраїлевого дому!

І відкрив я свої уста, і Він дав мені з'їсти цього звоя.

І сказав Він до мене: Сину людський, нагодуй свого живота, і наповни своє нутро тим звоєм, що даю Я тобі! І я з'їв. І був він в устах моїх солодкий, як мед.

І сказав Він до мені: Сину людський, іди, ввійди до Ізраїлевого дому, і говори до них Моїми словами.  (Єзекіїль 2:7-3:4)
                       Слава Ісусу Христу !
Дорогі в Господі Брати і сестри! Благодать вам і мир від Бога, Отця нашого і Господа нашого Ісуса Христа! Друзі, що ви вчора вечеряли, чи що ви їли сьогодні на сніданок? Мабуть ви подумали, що я хочу напроситися до вас в гості. Зовсім ні. Просто хочу пригостити вас солодощами, та щоб ви пригостили ними ваших друзів! Мабуть ви знову думаєте, що в мене день народження і я вам хочу запропонувати смачний торт чи шоколадних цукерок. Ні.
       У Матвія написано: "Не хлібом самим буде жити людина..." /Мт4:4/ . Ці слова Господа, що він промовляє нам через апостола Матвія ми так часто повторюємо коли хочемо підкреслити щось духовне що вони стали прислів’ям. "Не хлібом єдиним "- говорить прислів’я "...але кожним словом, що походить із уст Божих"/Мт.4:4/, говорить Господь, через Матвія. Слово яке Бог Отець промовляв синам Ізраїлевих через пророків і яке Він промовляє до нас через Святе Письмо. Святе Письмо - єдина найсолодша їжа для нашої душі. Хоч раніше для нас була гірка їжа ,бо в :"  ньому написано пісні плачу, стогін та горе"/Єзк2:10/ нашого гріха, та  наслідок нашого гріха - вічна смерть. І те що ми своїми власними ділами чи заслугами, своїм статусом у суспільстві чи обітницями не можемо звільнитись від вічної смерті і отже і від вічного "стону і плач" в "озері огняному". Це найсолодша їжа для нашої душі, тому що вона запевняє нас : "що ми одержуємо прощення гріхів, і стаємо праведними перед Богом з благодаті, заради Христа, через віру, коли віримо, що Христос страждав за нас, і що заради Нього наші гріхи прощенно, і нам дано праведність, і вічне життя.
          Тому що Бог вважатиме та зараховуватиме цю віру за праведність, як-то каже Павло в Посланні до римлян 3:21-26: " А тепер, без Закону, правда Божа з'явилась, про яку свідчать Закон і Пророки. А Божа правда через віру в Ісуса Христа в усіх і на всіх, хто вірує, бо різниці немає, бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави, але дарма виправдуються Його благодаттю, через відкуплення, що в Ісусі Христі, що Його Бог дав у жертву примирення в крові Його через віру, щоб виявити Свою правду через відпущення давніше вчинених гріхів, за довготерпіння Божого, щоб виявити Свою правду за теперішнього часу, щоб бути Йому праведним, і виправдувати того, хто вірує в Ісуса. "   і
4:5 : "А тому, хто не виконує, але вірує в Того, Хто виправдує нечестивого, віра його порахується в праведність".  /А.В.4 стаття/.
         Святий Дух через пророка Єзекілю промовляє нам, щоб ми постійно "споживали" Слово Боже, через яке ми отримали віру і народження згори. Щоб ми постійно читали його і повторювали. Щоб ми постійно над ним роздумували і перебували в ньому. І недаремно Він порівнює його з медом, бо як наш шлунок хоче щоб ми насичували його чимсь корисним і смачним, так само і душа наша постійно хоче насичуватись Словом Божим .   
       Брати і сестри! Постійно перебуваймо у Слові Божому в якому, як сказав один богослов з початку і до кінця золотими нитками викарбуване ім’я Ісуса Христа. В Якому ми щодня помираємо для гріха і народжуємось для життя вічного. І як в свій день народження ми любимо пригощати своїх друзів солодощами, так само наш люблячий Господь заохочує нас "пригощати" своїх ближніх Словом Божим. Щоб вони "ввірували, що Ісус є Христос, Божий Син, і щоб, віруючи, життя мали в Ім'я Його!". /Ів.20:31/. І хай за це буде нашому Господу честь і слава на вічні вікі. Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар